Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Fortsätt skriv under-lite uppdateringar

Av Theres Tenman - 8 februari 2016 11:00

Lite mer uppdateringar....


Har nu mejlat alla politiska partier i kommunen,jag vill ha ett tydligt svar på många frågor om

hur dom kan lägga ner vändpunkten? För 2 veckor sedan mejlade jag Daniel.S vårt kära kommunalråd,

Men inte ett enda svar.Det kan vara så om man inte vet vad man pratar om,då är det svårt att ge ett svar.


Hade jag fått som jag vill personligen,så hade folk skrivit under och vi kunde haft ett nyval i

kommunen.Jag anser att det är högst oansvarigt att köpa in ett hotell som ständigt går med

förlust,när vi borde bygga lägenheter.Utan nya bostäder får vi ingen inflyttning och utan det

får vi inte in några mer skattepengar.Bara en liten del i detta kaos...


Vad gäller vändpunkten,vem vet kanske är det någon som själv arbetar i kommunhuset som går där?

Eftersom det "dolda" missbruket ligger på 10-20%,och det är den enda verksamhet man kan vara

anonym hos....

Ja nu ska jag snart träffa media, detta är en sak jag brinner för och det är hög tid att säga i från....


Fortsätt skriv under mot nedläggningen och dela vidare bland vänner!

Ha en bra dag Theres

 
 
Ingen bild

martin hansson

8 februari 2016 11:48

är det här man skriver under?

Theres Tenman

8 februari 2016 17:55

Nej,det är på www.namninsamling.se där står det under Vi begär att vändpunkten-öppenvården ska vara kvar..sprid gärna vidare,Tack alla namn behövs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres Tenman - 14 februari 2016 19:21

  Efter gårdagens artikel i nwt, ja socialchefen visade åter en gång vad inkompetent personal som finns.Man förnekar att kommunen har flera med grova missbruksproblem,hon vet inte ens ansvaret kommunen har för sina invånare i enlighet med socialtjä...

Av Theres Tenman - 10 februari 2016 17:58


Hej...   Än har jag enbart fått ett enda svar,från ett parti i kommunen.De andra har inte skrivit ett ord! T.o.m  den tidning jag pratat med var mycket förvånad att ingen politiker sagt något om nedläggningen av vändpunkten.Jag var den första...

Av Theres Tenman - 8 februari 2016 17:55

  Hej igen...Grävandet fortsätter   Nu ska ni få dagsfärska siffror på vad personalen inom och på socialkontoret kostar,detta p g a inhyrda konsulter och chefer m m ,och jag garanterar siffrorna stämmer till 100%.   Vändpunkten var budgeter...

Av Theres Tenman - 7 februari 2016 00:22


http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=10615... Tryck på den länken,det är en namninsamling mot nedläggningen av öppenvården-Vändpunkten!   Det är hög tid att vi alla börjar ställa de styrande till svars...i andra kommuner agerar man när något ...

Av Theres Tenman - 4 februari 2016 19:05

Detta står på kommunens hemsida, utdrag ur senaste mötet i december.   Innan har jag även skriftligt frågat kommunalrådet Daniel.S vilka planer och vilken vård-stöd och var missbrukare ska vända sig? Han har inte ens svarat! För det finns ju ing...

Presentation

Jag säger vad jag tycker och tänker..önskar fler gjorde det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards