Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

NAMNINSAMLING VÄNDPUNKTEN-VI KAN FÖRÄNDRA MYCKET!

Av Theres Tenman - 7 februari 2016 00:22

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=10615 Tryck på den länken,det är en namninsamling mot nedläggningen av öppenvården-Vändpunkten!   Det är hög tid att vi alla börjar ställa de styrande till svars...i andra kommuner agerar man när något går fel till väga, och om inte hela kommunen ska bli en blandning av asylmottagning-missbruk,så får vi alla hjälpas åt att påverka.Vid ca 10% av invånarnas namn,måste de t o m bekosta en folkomröstning i de frågor man vill-driver.Tänk på det! OMVAL av styrande är också en demokratisk rättighet.


Så alla kan förändra!    Theres


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theres Tenman - 14 februari 2016 19:21

  Efter gårdagens artikel i nwt, ja socialchefen visade åter en gång vad inkompetent personal som finns.Man förnekar att kommunen har flera med grova missbruksproblem,hon vet inte ens ansvaret kommunen har för sina invånare i enlighet med socialtjä...

Av Theres Tenman - 10 februari 2016 17:58


Hej...   Än har jag enbart fått ett enda svar,från ett parti i kommunen.De andra har inte skrivit ett ord! T.o.m  den tidning jag pratat med var mycket förvånad att ingen politiker sagt något om nedläggningen av vändpunkten.Jag var den första...

Av Theres Tenman - 8 februari 2016 17:55

  Hej igen...Grävandet fortsätter   Nu ska ni få dagsfärska siffror på vad personalen inom och på socialkontoret kostar,detta p g a inhyrda konsulter och chefer m m ,och jag garanterar siffrorna stämmer till 100%.   Vändpunkten var budgeter...

Av Theres Tenman - 8 februari 2016 11:00

Lite mer uppdateringar....   Har nu mejlat alla politiska partier i kommunen,jag vill ha ett tydligt svar på många frågor om hur dom kan lägga ner vändpunkten? För 2 veckor sedan mejlade jag Daniel.S vårt kära kommunalråd, Men inte ett enda s...

Av Theres Tenman - 4 februari 2016 19:05

Detta står på kommunens hemsida, utdrag ur senaste mötet i december.   Innan har jag även skriftligt frågat kommunalrådet Daniel.S vilka planer och vilken vård-stöd och var missbrukare ska vända sig? Han har inte ens svarat! För det finns ju ing...

Presentation

Jag säger vad jag tycker och tänker..önskar fler gjorde det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards